Centrum Kultury Gminy Dębowiec

a A A+
(2019-02-22 12:02:13)

Zimowisko Zakopane 2019

W dniach 18-21 lutego 2019 roku z Ośrodkiem Kultury 45 dzieci wyjechało na zimowisko do Zakopanego. Dla wielu dzieci był to pierwszy wyjazd na ferie bez rodziców, jednak duża ilość atrakcji nie pozwoliła im zatęsknić za domem.

Wyruszyliśmy z samego rana. Po przyjeździe na miejsce wyruszyliśmy na spacer po okolicy, aby cieszyć się piękną zimową aurą i podziwiając piękne panoramy Tatr. Po powrocie ze spaceru do ośrodka każdy otrzymał pokój, następnie zjedliśmy obiad po którym nadszedł czas na krótki odpoczynek. Kolejną atrakcją w tum dniu na którą czekały dzieci była zabawa na pobliskim stoku. Wieczorem po kolacji udaliśmy się na świetlice gdzie obejrzeliśmy interesujący film pt.: „ Cudowny chłopak”.

Kolejny dzień rozpoczęliśmy od pysznego śniadania po którym wyruszyliśmy do Parku Lodowych Atrakcji w Zakopanem, znajdującego się pod Wielką Krokwią. Pierwszym wyzwaniem dla wszystkich uczestników było znalezienie wyjścia z ogromnego, lodowego labiryntu. Znalezienie wyjścia okazało się nie lada wyzwaniem i zajęło trochę czasu, ale było świetną zabawą dla wszystkich. Kolejną atrakcją był lodowy zamek, którego komnaty były wrzeźbione w lodzie, a z wieży można było podziwiać piękne widoki. Następnie udaliśmy się na spacer po Krupówkach. Po obiedzie udaliśmy się na kulig po którym było ognisko, gdzie każdy uczestnik mógł sobie upiec kiełbaskę. Po tak wyczerpującym dniu nie brakowało dzieciom energii i przed snem wzięły udział w zabawie dyskotekowej.

W trzecim dniu wyruszyliśmy na stok aby oddać się zimowym szaleństwom i zabawom. Po zjedzeniu obiadu i odpoczynku udaliśmy się na najbardziej wyczekiwaną atrakcję tego dnia czyli na Baseny Termalne do Białki Tatrzańskiej.  A tam czekało na dzieci mnóstwo atrakcji: baseny wewnętrzne i zewnętrzne, zjeżdżalnie czy grota solna. Po kolacji dzieci wzięły udział w wieczornych zajęciach z grami planszowymi.

W ostatni dzień po śniadaniu wyruszyliśmy na Gubałówce, gdzie spacerowaliśmy i podziwialiśmy piękne widoki. Następnie udaliśmy się po pamiątki na Krupówki. Po czterech dniach pełnych atrakcji musieliśmy się pożegnać z Zakopanem udając się do domów.

Było to niewątpliwie niezapomniane zimowisko dla wszystkich.